donderdag 31 augustus 2017

De eerste workshopkaart voor De Hobbyboerderij


Hallo beste hobby vriendinnen,
dit is mijn eerste workshopkaart van een serie van 3 die ik ga geven bij De Hobbyboerderij
Er zijn nog enkele plaatsjes vrij, dus als je nog zin en tijd hebt, geef je dan nog snel op
De eerste les begint op 14 september
Ik ga je dan de techniek inkleuren met distress inkt leren en dan vooral het maken van plooien
De stempel is van Stampendous House Mouse

Hello dear Craft Friends,
this is my first card for class I'll give at The Hobbyboerderij
The stamp of Stampendous House Mouse is colored with Distress inks


De blaadjes achter het afdrukje zijn in dezelfde kleuren geïnkt als de blaadjes op het afdrukje
The leaves behind the image are decorated with inks of Distress in the same colors of the image


Distress inkt:
muis (mouse) - tattered rose, victorian velvet, pumice stone
vacht (fur) - vintage photo, walnut stain
jas (coat) & muts (hat) - stormy sky
bolletje (roll) - walnut stain, black soot, stormy sky
bladeren (leaves) - vintage photo, peeled paint, walnut stain, rusty hinge
grond (ground) - vintage photo
achtergrond (background) - vintage photo, stormy sky


materialen (supplies):
stempel (stamp) - Stampendous House Mouse Cling Autumn Winds
papier (paper) - linnenkarton gebroken wit, Maja Design Den 904, Den 907, Monochromes Mono918
gegolfde mal (scallope die) - Crealies XXL56
bomen (trees) - Marianne Design CR1337, CR1338
embossingmal Tim Holz - THMST021
blaadjes (leaves) - Tonic Fallen Leaves
strassertjes (rhinestones) - Nellie Snellen APS405
blaadjes knopen (leaves buttons) - Dress it Up 0323, 1193
knoop uil (button owl) - Dress it Up 5815 of 5817
structuurpasta Dutch Doobadoo - wit
lint (ribbon) - organza, jute, touw 
blauw roosje (blue rose) - Wild Orchids


Nog een plaatje schuin van dichtbij van 2 verschillende kanten
Another close pictures from 2 different sizes 





2 opmerkingen:

jolanda zei

Deze vind ik echt geweldig!!! Ik ben gek op house mouse én ik hou zo van die herfstplaatjes dus kan niet beter haha.
Dankjewel voor je reactie over het papier waarop je kleurt. Ik heb inderdaad ook een cosman blok en ook een Terschelling 'glad' blok maar ik hoor zo nu en dan van mensen die the langton extra smooth hot pressed grain satin aquarelpapier of zoiets gebruiken. (wat een mondvol) Ken je dat toevallig ook en zit daar dan verschil tussen cosman en the langton dat je weet?
Wanneer ik filmpjes bekijk van mensen die dat papier gebruiken, lijkt het wel alsof de inkt minder snel droogt en daardoor nog makkelijker te blenden is.

Nu ga ik snel je linkjes bekijken want die stempel moet ik denk ik ook maar snel gaan kopen hihi

Gretha zei

Hoi Jolanda,
Ik ben niet bekend met het papier van Langton, maar ik denk dat ik het zeker ga proberen. Bedankt voor de tip.
Veel plezier met je aankoop hihihi
Groetjes Gretha